Kontaktai

FAQ ir kliento prisijungimas

Atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus apie mūsų pasiūlymus galite greitai ir lengvai rasti mūsų FAQ. Daugiau informacijos apie esamą užsakymą galite rasti asmeninėje My SnowTrex paskyroje klientų prisijungimas.

Kontaktai dėl pasiūlymų, užklausų ir pastebėjimų

Ar norėtumėte gauti neįpareigojantį pasiūlymą? Tada spustelėkite ieškoti ir užsakyti.

Turite klausimų apie pasiūlymą, bendrų klausimų apie mūsų produktą ar užsakymo sąlygas? Tada parašykite mums el. laišką info-lt@snowtrex.com.

Kontaktai užsakymo papildymui

Jau užsisakėte kelionę ir turite klausimų ar norite savo užsakymą šiek tiek pakeisti?

Tada atsiųskite mums elektroninį laišką su savo kelionės užsakymo numeriu į uzsakymopapildymas-lt@snowtrex.com arba naudokite kontaktinę formą savo asmeniniame My SnowTrex kliento prisijungime.

Kontaktai kelionės atšaukimui

Negalite pradėti savo kelionės? Dabartines atšaukimo išlaidas ir galimybę pačiam atšaukti visą užsakymą galite rasti asmeniniame My SnowTrex kliento prisijungime.

Jei norite pasiteirauti dėl dalinio atšaukimo, kelionės dalyvių pakeitimo, rezervacijų perkėlimo sąlygų arba turite kitų klausimų dėl atšaukimo, tuomet susisiekite su mum el. paštu, nurodydami savo užsakymo numerį atsaukimas-lt@snowtrex.com.

Kontaktai ir darbo laikas

TravelTrex GmbH
Bonner Str. 484–486
50968 Kelnas

Kontaktai

Kontaktai
85 214 0006 arba +4922188828486
+49 (0)221 33 60 620
info-lt@snowtrex.com

Darbo laikas

I-IV:
V: 10.00–16.30
VI-VII: uždaryta

2024-03-29: uždaryta
2024-04-01: uždaryta