Asmeninė konsultacija
Jums reikia pagalbos vykdant užsakymą, o gal turite konkretų klausimą?
85 214 0006 arba +4922188828486
Darbo laikas
I-IV: 10.00–19.00
V: 10.00–16.30
VI-VII: uždaryta
Mokėjimo paslaugų tiekėjas
Transakcijos, kurios SnowTrex buvo atliktos su kredito kortele ir tiesioginiu debetu, yra apsaugotos su mokėjimo sistema Stripe (www.stripe.com).
Visa informacija, kuria apsikeičiama vykdant mokėjimą, yra užkuoduota SSL Protokolo. Šie duomenys negali nei būti atrasti, nei jais gali pasinaudoti trečias asmuo. Jie taip pat nebus išsaugomi mūsų duomeų sistemoje.
Stripe yra techninių duomenų paslaugų tiekėjas, kuris neatsako už skundus susijusius su užsakymu. Tai turi būti aptariama tiesiai su SnowTrex ir/arba Jūsų banku.
Visa informacija, kuria apsikeičiama vykdant mokėjimą, yra užkuoduota SSL Protokolo. Šie duomenys negali nei būti atrasti, nei jais gali pasinaudoti trečias asmuo. Jie taip pat nebus išsaugomi mūsų duomeų sistemoje.
Stripe yra techninių duomenų paslaugų tiekėjas, kuris neatsako už skundus susijusius su užsakymu. Tai turi būti aptariama tiesiai su SnowTrex ir/arba Jūsų banku.
Dažniausiai užduodami klausimai (FAQ)
Čia rasite atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus – chronologine tvarka nuo kelionės paieškos ir užsakymo iki atvykimo ir grįžimo atgal.
Turinys
1. Ieškoti ir Užsakyti
- Kaip rasti tinkamą kelionę? Jeigu jau žinote tikslią savo kelionės datą, naudokite paieškos sistemą Ieškoti ir Užsakyti. Tai suteiks Jums galimybę apriboti paiešką pasirenkant kelionės kryptį ir asmenų skaičių. Kaip alternatyvą galite pasirinkti kelionę iš galimų kelionių kategorijų arba Last-Minutes. Gal norite ypatingos vakarėlių savaitės ir pramogų ant slidinėjimo trasų už nedidelę kainą? Tada galbūt Jus sudomins vienas iš mūsų renginių.
- Kokie yra apgyvendinimo įstaigų tipai ir kategorijos? Išsamią apžvalgą apie apgyvendinimo įstaigų tipus rasite čia.
- Kaip galima užsisakyti? Internetinis užsakymas: kai išsirinksite apgyvendinimo įstaigą ir kambario kategoriją, Jūs atsidursite kelionės užsakymo procese.
Telefoninis užsakymas: Jūs mums mielai galite paskambinti. Turėkite visų kelionės dalyvių vardus ir pavardes bei gimimo datą. - Ar Skipass įskaičiuotas? Paprastai skipass yra įskaičiuotas į kelionės kainą. Daugiau informacijos apie tai rasite čia.
Informaciją apie užsakymo papildymą rasite prie skyriaus „Ar galima vėliau ką nors pridėti prie užsakymo?“. - Ar apsimoka slidinėjimo arba snieglenčių kursus bei inventorių užsisakyti iš anksto? Taip. Kadangi mes esame pasirašę ilgalaikes sutartis su mūsų partneriais, pas mus Jums reikės mokėti mažiau už slidinėjimo ir snieglenčių kursus arba inventorių palyginus su vietinėmis kainomis.
- Kokios yra galimos nuolaidos? Mes Jums siūlome įvairias nuolaidas, pavyzdžiui, nuolaidą amžiui ir grupei arba pigesnę kainą inventoriaus nuomai. Daugiau informacijos apie nuolaidas ir kaip Jūs galite jas gauti savo kelionei, rasite čia.
- Prieš kokį trumpiausią laiko tarpą galima užsisakyti kelionę? Kelionę galite užsisakyti iki paskutinės darbo dienos (I–V), likusios iki kelionės pradžios, vėliausiai iki 15.00 val. Kai lieka tik 3 dienos iki kelionės pradžios, kelionę galima užsisakyti tik debetu arba kredito kortele. Mes rekomenduojame kelionėms, iki kurių pradžios lieka maždaug 2 savaitės, pasirinkti vieną iš šių mokėjimo būdų, nes nusprendę mokėti banko pavedimu turėsite mums pateikti apmokėjimo kvitą. Jo mums reikia, jeigu kelionę užsisakote ne iš anksto. Tik tada, kai gausime galiojantį apmokėjimo kvitą, galėlsime Jums atsiųsti kelionės dokumentus. Daugiau informacijos apie mūsų apmokėjimo būdus rasite čia.
- Ką reiškia užsakyti "pateikus užklausą"? Užsakyti „Pateikus užklausą“ reiškia, kad norimas kambarys nepriklauso mūsų kontingentui, todėl po užsakymo mums reikia susisiekti su apgyvendinimo įstaiga ir sužinoti, ar ten dar yra laisvų vietų. Toks patikrinimas gali trukti 7 darbo dienas, per kurias Jūs esate įsipareigojęs šiam užsakymui. Dažniausiai atsakymą apie laisvų vietų skaičių mes gauname maždaug per 3 dienas. Jeigu apgyvendinimo įstaiga mums patvirtins Jūsų norimą kambarį, Jūs gausite kelionės patvirtinimą/sąskaitą elektroniniu paštu.
Jeigu kambarys jau užimtas, Jūsų kelionės užsakymas negali būti patvirtintas, tad mes susisieksime su Jumis ir pranešime tai telefonu arba elektroniniu paštu. Mes mielai Jums padėsime surasti alternatyvų pasiūlymą. Žinoma, Jums nebūtina jį priimti. - Kaip galima panaudoti vieną ar daugiau kuponų? Kuponus galima panaudoti užsisakant kelionę internetu. Kupono numerį(-ius) reikia įvesti paskutiniame kelionės užsakymo proceso etape. Tam skirtą laukelį rasite prie „Keliautojas 1“.
Yra dvi kuponų versijos (kurią kupono versiją turite Jūs, galite sužinoti atidžiai perskaitę kuponą):
Kuponas vienam asmeniui: Vieno užsakymo metu galima panaudoti daugiau nei vieną kupono numerį. Jeigu kupono vertė viršija atitinkamo keliautojo kelionės kainą, viršijanti suma išnyksta ir yra negrąžinama.
Jeigu turite daugiau šios versijos kuponų, prašome įvesti visus kupono numerius į laukelį, esantį prie „Keliautojas 1“ (pvz. 12345, 54321, 45678). Pirmas įvestas kupono numeris bus pritaikytas „Keliautojui 1“, antras kupono numeris bus pritaikytas „Keliautojui 2“ ir t.t.
Kuponas vienam užsakymui : Galima panaudoti tik vieną kuponą vienam užsakymui. Gali būti, kad kuponas yra pritaikytas mažiausiai kelionės kainai vienam asmeniui arba mažiausiai kelionės kainai vienam užsakymui (informaciją apie tai rasite ant kupono).
Kuponas, kuris galioja vienam užsakymui, bus automatiškai pritaikytas „Keliautojui 1“ (pagrindiniam keliautojui).
Kai įvesite kupono numerį (-ius) ir pagrindinio keliautojo asmeninius duomenis, paspauskite mygtuką „Panaudoti kuponą". Tada Jums bus parodyta nauja kaina su pritaikyta kupono nuolaida. Norėdami užbaigti savo internetinį užsakymą, paspauskite mygtuką UŽSAKYTI IR SUMOKĖTI.
- Ar galima įvykdžius užsakymą ir vėliau jį papildyti? Kelionės užsakymo papildymas (asmuo, inventoriaus nuoma, kursai, skipass pratęsimas arba praplėtimas, maitinimas - papildomos paslaugos priklausomai nuo pasiūlymo, žiūrėkite užsakymo procese) gali būti atliktas prieš atvykimą telefonu arba el. paštu darbo dienomis (I–V) iki 14.00 val. ir tik tuo atveju, jeigu likusią kelionės kainą Jūs mokate kredito kortele. Tokiu atveju likusi suma bus automatiškai nuskaičiuota iš jūsų sąskaitos. Vėlesnis užsakymas, kurį norėtumėte apmokėti banko pavedimu, gali būti atliktas tik likus ne mažiau nei 16 dienų iki kelionės pradžios. Jei iš pradžių kelionę užsisakėte banko pavedimu, rekomenduojame pirmiausia pakeisti mokėjimo būdą pasinaudojant kelionės patvirtinime esančia mokėjimo nuoroda ir tada susisiekti su mumis.Jei iš pradžių kelionę užsisakėte banko pavedimu, rekomenduojame pirmiausia pakeisti mokėjimo būdą pasinaudojant kelionės patvirtinime esančia mokėjimo nuoroda ir tada susisiekti su mumis.
- Ar galiu užsisakyti dviejų savaičių kelionę? Kadangi daugumą mūsų kelionių galima užsisakyti 7 naktim, užsisakyti dviejų savaičių kelionės vienu metu negalima. Tačiau yra galimybė užsisakyti dvi savaites viena po kitos atskirai (prieš tai pasitikrinkite, ar tomis dienomis yra laisvų vietų!). Jeigu norite slidinėti kiekvieną dieną, prašome skipass prailginimą užsisakyti pirmąją savaitę. Praneškite mums apie tai po abiejų užsakymų tam, kad abi kelionės būtų susietos kartu. Kadangi tai du atskiri užsakymai, visi reikiami dokumentai bus atsiunčiami skirtingomis savaitėmis.
- Kaip rasti neįgaliesiems pritaikytą apgyvendinimą? Kai atliksite pirmąją paiešką su kriterijais (Kelionės kryptis | Asmenys | Kelionės data | Kelionės trukmė), tinklapio kairėje pusėje rasite filtrą, kuris Jums suteiks galimybę apibendrinti paiešką. Prie skilties „Apgyvendinimo patogumai“ galėsite nustatyti filtrą „pritaikyta neįgaliesiems“. Jums bus pateikiami visi rezultatai su apgyvendinimo įstaigomis, kurios yra pritaikytos neįgaliesiems.
Mes galime susisiekti su apgyvendinimo įstaiga ir pasiteirauti, ar Jūsų norimu laikotarpiu dar yra laisvų kambarių, pritaikytų neįgaliesiems. Susisiekite su mumis telefonu. - Ar galiu užsisakyti kelionę būdamas nepilnametis? Ar reikalingas sutikimas? Jeigu užsakymo metu Jūs esate nepilnametis ir pagrindinis keliautojas, tačiau bent 16 metų, Jūsų tėvai mums turi pateikti raštišką sutikimą. Prašome mums tai įteikti faksu arba elektroniniu paštu (prašome naudoti šią formą), nes kitaip užsakymas negalės būti vykdomas.
- Kuriomis datomis rekomenduojama užsisakyti kelionę ypač anskti? Dėl didelės paklausos mes Jums rekomenduojame iš anksto užsisakyti kelionę per Kalėdas, Naujuosius metus, Karnavalą ir Velykas.
- Ar mano duomenys užkoduoti? Mes naudojame naujausią šifravimo technologiją Secure Socket Layers (SSL) tam, kad apsaugotume Jūsų asmeninius duomenis ir juos užšifruotai perduotume. SSL yra pasaulyje saugiausias duomenų perdavimo Internetu metodas. Kiekvienas duomenų apsikeitimas tarp Jūsų naršyklės ir tinklapio, kurio metu galima prieiga prie asmeninių duomenų, yra užšifruota ir todėl apsaugo nuo praradimų, manipuliacijos, sužalojimų ir klaidų. Jūsų asmeniniai duomenys pas mus yra saugūs!
Daugiau informacijos apie privatumo politiką rasite čia. - Ar galiu į atostogas pasiimti savo augintinį? Išsiuntus pirminę paiešką su kriterijais (tikslas | žmonės | kelionės laikotarpis | kelionės trukmė), kairėje pusėje atsidaro mūsų filtrų parinktys. Čia galėsite pasirinkti filtrą „augintiniai galimi“ skiltyje „apgyvendinimo patogumai“. Tada rezultatų sąraše jums bus rodomos tik tos apgyvendinimo įstaigos, kuriose būtų galima gyvūną pasiimti su savimi.
Naminiai augintiniai gali būti priimami iš karo arba privalo būti iš anksto užregistruoti apgyvendinimo įstaigoje, žr. apgyvendinimo aprašymą skiltyje „naminiai augintiniai“. Ten taip pat yra nurodomos papildomos išlaidos vietovėje už augintinį ar kitos būtinos priemonės.
Jei yra būtina užklausa arba registracija iš anksto, o jūsų kelionė planuojama greičiau nei už 42 dienų (6 savaičių), rekomenduojame susisiekti su mumis telefonu dėl rezervacijos. Jei iki kelionės pradžios liko daugiau nei 6 savaitės, tuomet kviečiame užsisakyti internetu ir tiesiog atsiųsti mums el. laišką, nurodant savo užsakymo numerį. Taip pat yra būtina nurodyti augintinio veislę, dydį ir svorį. - Kaip veikia pranešimo apie galimą rezervaciją paslauga? Ar jūsų norimos apgyvendinimo įstaigos dar negalima užsisakyti? Tai ne problema, nes su rezervavimo pranešimu mes siūlome nemokamą el. pašto paslaugą, kuri be įsipareigojimų informuos jus, kai tik jūsų norimą apgyvendinimo įstaigą vėl bus galima užsisakyti mūsų svetainėje. Daugiau informacijos rasite čia.
2. Apmokėjimas
- Kada ir kaip reikia sumokėti už kelionę? Kai gausite kelionės patvirtinimą, turėsite įmokėti 25 % visos kelionės kainos. Likusią kelionės kainos dalį reikia sumokėti iki tol, kol lieka 6 savaitės iki kelionės pradžios. Jeigu kelionę užsisakote, kai lieka tik 6 savaitės iki kelionės pradžios, turite sumokėti visą sumą iš karto.
Sumokėti galite banko pavedimu arba kredito kortele. Kai lieka tik 5 dienos iki kelionės pradžios, mokėti banko pavedimu negalima.
Kelionės dokumentai bus atsiunčiami, kai sumokėsite visą kelionės kainą. Anksčiausiai, kai lieka 14 dienų iki kelionės pradžios. - Kaip reikia mokėti banko pavedimu? Per kelias dienas po užsakymo, gausite kelionės patvirtinimą elektroniniu paštu, kuriame bus parašyti banko duomenys ir paskirtis. Prašome pervesti pinigus laiku.
Jeigu įvykdote užsakymą prieš trumpą laiką banko pavedimu, mums iš Jūsų reikia galiojančio apmokėjimo kvito tam, kad galėtume Jums laiku, iki kelionės pradžios, atsiųsti Jūsų kelionės dokumentus.
Atsiųskite šį kvitą el. paštu info_lt@snowtrex.com arba faksu +49 (0)221 33 60 620.
Kokia informacija turėtų būti pateikta apmokėjimo kvite:
- Gavėjas yra „TravelTrex GmbH“.
- TravelTrex GmbH banko duomenys (IBAN + SWIFT/BIC) turi būti parašyti pilnai, teisingai ir aiškiai – duomenis rasite savo kelionės patvirtinime/sąskaitoje.
- Turi būti aiškiai matomas banko logotipas.
- Pervesta suma turi sutapti su turima sumokėti suma/dar nesumokėta suma.
- Kvitas negali būti Word ar teksto dokumentas.
- Turi būti užrašas, kuris patvirtina, kad pinigai buvo pervesti, pavyzdžiui, momentinė ekrano kopija iš Jūsų internetinės bankininkystės su nurodytu Tan numeriu arba popierinis kvitas su Jūsų parašu bei Jūsų banko parašu ir antspaudu.
- Jūsų balansas po pinigų pervedimo negali būti neigiamas.
Čia rasite pagalbą, jeigu norite mums el. paštu atsiųsti momentinę ekrano kopiją:- Jeigu savo ekrane matote norimą tinklapį, tada
- naudokite mygtuką „Print“ arba
- tuo pačiu metu „Ctrl“ ir „Print“ mygtukus
- Atsiverskite Word dokumentą ir spausdami mygtukus „Ctrl“ ir „V“ jį įklijuokite.
- Išsaugokite šį dokumentą ir atsiųskite mums el. paštu.
Gavę galiojantį apmokėjimo kvitą, mes atsiųsime Jums kelionės dokumentus, kai liks ne daugiau nei 14 dienų iki kelionės pradžios. - Kaip mokėti kredito kortele? Užsisakydami kelionę turėkite prieš akis pasidėję šiuos duomenis:
- Kredito kortelės įmonė
- Kredito kortelės savininkas
- Kredito kortelės numeris
- Kortelės galiojimo laikas
- CVC kodas
Užsisakydami su American Express keturių skaitmenų CVC kodą rasite kredito kortelės priekinėje pusėje virš kortelės numerio.
Prašome atkreipti dėmesį į tai, kad įvykdžius užsakymą internetu bus iš karto nuskaičiuotas $1,-. Ši suma bus grąžinama po apmokėjimo ir yra naudojama kredito kortelės patvirtinimui.
- Ar mano duomenys užkoduoti? Mes naudojame naujausią šifravimo technologiją Secure Socket Layers (SSL) tam, kad apsaugotume Jūsų asmeninius duomenis ir juos užšifruotai perduotume. SSL yra pasaulyje saugiausias duomenų perdavimo Internetu metodas. Kiekvienas duomenų apsikeitimas tarp Jūsų naršyklės ir tinklapio, kurio metu galima prieiga prie asmeninių duomenų, yra užšifruota ir todėl apsaugo nuo praradimų, manipuliacijos, sužalojimų ir klaidų. Jūsų asmeniniai duomenys pas mus yra saugūs!
Daugiau informacijos apie privatumo politiką rasite čia.
3. Pasiruošimas kelionei
- Į ką aš turiu atkreipti dėmesį, jeigu užsisakau kelionę į užsienį (atvykimo ir sveikatos taisyklės)? Prieš keliaudami į užsienį pasitikrinkite, ar galioja Jūsų tapatybės kortelė ar pasas. Vairuotojo pažymėjimas nėra tapatybę įrodantis dokumentas pervažiuojant sieną.
Jeigu Jūsų pilietybė nepriklauso Europos Sąjungai arba turite daugiau nei vieną pilietybę, o gal keliaujate už Europos Sąjungos ribų, turėkite omenyje, kad Jums galbūt reikia užsisakyti vizą. Tai gali užtrukti keletą savaičių, todėl ją reikėtų užsisakyti kiek įmanoma greičiau. Jeigu Jums reikalinga informacija apie pareišką, susisiekite su mumis laiku.
Europos Sąjungoje nėra jokių nuostatų apie reikalingus skiepus keliaujant į užsienį. Tačiau visada rekomenduojama žinoti savo skiepų istoriją (ypač nelaimingo atsitikimo metu).
Be to, mes Jums rekomenduojame turėti sveikatos draudimą tam, kad išvengtumėte rizikos ir išlaidų, jeigu nutiktų nelaimingas atsitikimas prieš arba per kelionę. - Kada ir kaip gaunami kelionės dokumentai? Kelionės dokumentai yra išsiunčiami elektroniniu paštu, kai lieka ne daugiau nei 14 dienų iki kelionės pradžios. Juos rasite el. pašto priede PDF-Dokumentas. Jeigu neturite Adobe Acrobat Reader, el. pašte rasite nuorodą, kur galėsite nemokamai parsisiųsti šią programą. Jeigu užsisakydami kelionę nenurodėte savo elektronio pašto adreso, kelionės dokumentus gausite paštu. Apgyvendinimo įstaigos patvirtinimo dokumentas ir skipass yra išduodami pagrindinio keliautojo vardu, o kitos užsisakytos paslaugos kiekvieno keliautojo vardu.
- Ar reikia atsivežti patalynę/rankšluosčius? Jeigu norite sužinoti, ar Jūsų apartamentas yra išnuomojamas su patalyne ir/arba rankšluosčiais, ar juos galima išsinuomoti atvykus į vietą, prašome žiūrėti aprašyme apie apgyvendinimo įstaigą. Viešbučiuose, pensionuose ir Gasthof patalynė ir rankšluosčiai yra visada įskaičiuoti.
- Kaip įrengta virtuvė apartamentuose? Paprastai virtuvėje yra indaplovė, puodai, viryklė ir orkaitė/mikrobangų krosnelė. Indų plovimo ir valymo priemones bei tualetinį popierių turite atsivežti patys arba visa tai ir kitus reikalingus daiktus įsigyti vietiniame prekybos centre.
- Ką reikia pasiimti į kelionę? Ar yra keliautojo atmintinė? Taip, šioje keliautojo atmintinėje rasite išvardintus daiktus, kuriuos reikėtų įsidėti į lagaminą. Keliautojo atmintinė
4. Nuvykimas ir atvykimas
- Ar atvykstant individualiai gaunamas atvykimo aprašymas? Ne. Tačiau su kelionės dokumentais gausite nuorodą, kuri Jums suteiks galimybę nemokamai naudotis maršruto planuotoju ir susidaryti tikslų kelionės maršrutą. Jeigu norite pradėti planuoti dar anksčiau, rasite grafiką ir nuorodą, esančius kiekvienos vietovės puslapio skiltyje „Atvykimas“, kurie suteiks galimybę išbandyti maršruto planuotoją. Tai padės Jums lengviau rasti vietovę, į kurią vykstate.
- Kokios yra kelionės atvykimo galimybės? Apžvalgą apie siūlomų kelionių atvykimo būdus arba tikslią informaciją apie tai rasite čia.
- Iki kelintos valandos reikėtų įsiregistruoti apgyvendinimo įstaigoje? Paprastai įsiregistruoti reikia atvykimo dieną po pietų. Tikslesnę informaciją apie tai gausite kartu su savo kelionės dokumentais. Jeigu yra kelionės vadovas, visa tai sužinosite iš jo atvykę į vietą. Jeigu atvyksite vėliau nei 18.00 val., būtinai turite susisiekti su apgyvendinimo įstaiga ir apie tai pranešti iš anksto.
- Kaip galima tinkamai išnaudoti atvykimo dieną? Jūs galite pažinti vietovę pasivaikščiodami, apsipirkdami arba pasirinkdami vietinius laisvalaikio pasiūlymus. Jeigu norite praleisti dieną slidinėdami, turite galimybę prie keltuvų kasos įsigyti vienos arba pusės dienos skipass. Visose vietovėse Jūs galite deponuoti savo bagažą, tačiau Prancūzijoje tai gali šiek tiek kainuoti.
5. Atvykę į vietą
- Ar reikia mokėti kurorto mokestį? Daugumoje vietų taikomas kurorto mokestis, kurį reikia sumokėti vietoje. Paprastai informaciją apie kurorto mokestį galite rasite skiltyje „Įšlaidos/paslaugos vietoje“. Jei taip nėra ir kurorto mokestis nėra įtrauktas į paslaugų sąrašą, tuomet jūsų užsakymo metu neturėjome jokios papildomos informacijos. Tokiu atveju daugiau informacijos gausite atvykę į vietą.
- Ar užstatą už apartamentą reikia sumokėti grynais, ar kredito kortele? Pageidaujama sumokėti užstatą kredito kortele (pavyzdžiui, Mastercard, Visa, American Express, Diners). Paprastai galima užstatą sumokėti ir grynaisiais.
- Kada atgaunamas užstatas? Jeigu nepadarėte jokių nuostolių, gausite grynais sumokėtą užstatą išvykimo dieną apgyvendinimo įstaigos registratūroje arba iš kelionių vadovo. Jeigu užstatą pateikėte kredito kortele, suma bus grąžinta į Jūsų sąskaitą po kelių dienų po išvykimo (maks. po 3 savaičių).
- Ar galima užsisakyti slidinėjimo ir snieglenčių kursus? Daugelyje slidinėjimo zonų galima užsisakyti kursus .
Jeigu užsakymo procese negalima užsisakyti kursų, juos galite užsisakyti vietinėse slidinėjimo mokyklose. Daugelyje vietovių mes bendradarbiaujame su partnerių slidinėjimo mokyklomis, kuriose gausite 5–15 % nuolaidą slidinėjimo ir snieglenčių kursams atvykę į vietą. Jeigu mes siūlome nuolaidą kursams, ji yra įrašyta į to pasiūlymo įskaičiuotas paslaugas. Kartu su savo kelionės dokumentais iš mūsų gausite patvirtinantį dokumentą, kurį turėsite pateikti atvykę į vietą tam, kad gautumėte tam tikrą nuolaidą. - Kokia kalba vyksta slidinėjimo ir snieglenčių kursai? Kursai paprastai vyksta tos šalies arba anglų kalba.
- Kur galiu atsiimti išsinuomotą įrangą? Slidinėjimo įrangą galite užsisakyti laikotarpiui nuo kitos dienos po atvykimo iki išvykimo dienos. Paprastai išsinuomotą inventorių iš sporto parduotuvės galite atsiimti atvykimo dienos popietę, pateikdami kuponą. Adresą galite rasti savo slidinėjimo įrangos kupone. Jei nėra tikslaus adreso, o tik slidžių nuomos įmonės pavadinimas, vadinasi vietoje yra kelios to paties tiekėjo parduotuvės. Tokiu atveju galite pasirinkti, iš kur norite asiimti įrangą.
- Kokį maitinimą siūlo apgyvendinimo įstaigos? Jūs galite pasirinkti apartamentus be maitinimo, pensionus su pusryčiais ir viešbučius su half-board maitinimu, pilną maitinimą arba viskas įskaičiuota. Informaciją apie atitinkamą maitinimo tipą rasite mūsų apgyvendinimo įstaigų svetainėje. Maitinimas paprastai prasideda vakariene atvykimo dieną (jeigu užsisakėte half-board, pilną maitinimą arba viskas įskaičiuota) ir baigiasi išvykimo dieną pusryčiais.
- Kur bus pateikiamas valgis, jeigu jis užsisakomas kaip papildomas „maitinimas“? Papildomai užsakytas maitinimas Jums bus pateiktas viename iš restoranų arba viešbučių, esančių šalia Jūsų apgyvendinimo įstaigos.
6. Išvykimas ir kelionė atgal
- Kada reikia išsiregistruoti? Išsiregistruoti paprastai reikia išvykimo dienos ryte apie 10.00 val. Tikslesnę informaciją gausite kartu su savo kelionės dokumentais arba iš kelionių vadovo (jeigu jo paslaugos suteikiamos) atvykę į vietą.
- Ar išvykimo dieną galima slidinėti? Jeigu išvykimo dieną vis dar norite slidinėti, dažnai galite pas mus iš karto internetu prasitęsti skipass už papildomą mokestį. Norėdami tai padaryti pasirinkite 7 d. skipass. Savaime suprantama, Jūs galite jį prasitęsti pas mus ir telefonu arba el. paštu iki 14.00 val. darbo dienomis (I–V) prieš atvykimą – arba už didesnę kainą atvykę į vietą. Bagažą galite deponuoti iki išvykimo (kartais už papildomą mokestį) savo apgyvendinimo įstaigoje. Kai kuriose apgyvendinimo įstaigose galima paskutinę dieną po slidinėjimo nusimaudyti po dušu (galimas papildomas mokestis).
- Kaip vyksta išvykimas? Jeigu užsisakėte kelionę pas mus, čia sužinosite visą naudingą informaciją apie išvykimo procesą.
7. Kelionės atšaukimas
- Kaip galiu atšaukti savo užsakytą kelionę? Iki kelionės pradžios Jūs galite bet kuriuo metu atšaukti kelionę. Tai padaryti gali tik pagrindinis keliautojas. Mes rekomenduojame kelionę atšaukti rašytine forma (el. paštu). Atšaukimo išlaidos yra nuordytos mūsų taisyklėse ir sąlygose (4 skyrius). Daugiau informacijos rasite čia.
Norite atšaukti užsakymą? Apie dabartines atšaukimo išlaidas ir galimybę pačiam atšaukti visą užsakymą, galite sužinoti savo asmeninėjė My SnowTrex klientų paskyroje.
Jei norite pasiteirauti apie dalinio atšaukimo, pakeitimo ar rezervavimo pakeitimo sąlygas arba turite bet kokių kitų klausimų dėl atšaukimo, susisiekite su mum el. paštu ir atsiųskite savo užsakymo numerį atsaukimas-lt@snowtrex.com arba užpildykite asmeninę kontaktinę formą My SnowTrex klientų paskyroje.
Atkreipkite dėmesį, kad atšaukimai el. paštu ar kontaktine forma gali būti priimami nuo pirmadienio iki penktadienio 09.00-18.00. Jei atšaukimas gaunamas po 18.00, atšaukimo laikui priskiriama sekanti darbo diena (Pr. – P.). - Kaip galiu išvengti kelionės atšaukimo išlaidų? Užsisakę mūsų Flex-Option, galėsite vieną kartą nemokamai atšaukti užsakymą arba kambarį bei pakeisti kelionės datą (galioja dienos kaina) likus ne mažiau nei 32 ar net 16 dienų iki atvykimo. Čia rasite visą informaciją apie Flex-Option.
Jeigu atšauksite savo kelionę, bet iš karto mums pristatysite naują keliautoją, kuris užims Jūsų vietą, nebus taikomas kelionės atšaukimo mokestis. Visos užsakytos paslaugos bus pritaikytos naujam keliautojui.
Jei neužsisakėte Flex-Option ir ketinate pakeisti kelionės datą ar vietą ir nežinote ar tai galite padaryti, tada daugiau informacijos apie mūsų pakeitimų galimybes rasite čia čia. - Ar galiu savo užsakytą kelionę pakeisti? Informaciją apie kelionės pakeitimo galimybę rasite čia.
Jeigu norite pasiteirauti apie kelionės pakeitimą konkrečiu atveju, susisiekite su mumis elektroniniu paštu nurodydami savo kelionės užsakymo numerį atsaukimas-lt@snowtrex.com. - Ar kelionės atšaukimo draudimas yra prasmingas? Kelionės atšaukimo draudimas (įskaitant kelionės nutraukimo draudimą) yra toks svarbus, kad mes net teisiškai privalome jums jį pasiūlyti.
Atšaukimo draudimas yra labai svarbus. Šis draudimas padengia iki 90 % kelionės atšaukimo išlaidų (išskyrus nedidelį mokestį, kurį reikia sumokėti asmeniškai), jei atšaukiate savo viešnagę dėl priežasties, kuriai taikomas draudimas. Jei negalite atostogauti, pavyzdžiui, dėl ligos, primygtinai rekomenduojame apsidrausti atšaukimo draudimu (kuris padengia atšaukimo išlaidas), kad dar labiau nenusiviltumėte dėl atostogų atšaukimo ir išvengtumėte žalos turtui!
Kelionės nutraukimo draudimas taip pat kompensuoja dalį kelionės išlaidų, jei dėl svarbios priežasties turite nutraukti kelionę. Todėl, kad nepatirtumėte ne tik finansinių nuostolių, bet ir nusivylimo, kurį sukelia kelionės atšaukimas, labai rekomenduojama sudaryti kelionės nutraukimo draudimo sutartį. - Kaip pasinaudoti kelionės atšaukimo draudimu? Jei esate apsidraudę kelionės atšaukimo draudimu (įskaitant kelionės nutraukimo draudimą) ir atšaukiate arba nutraukiate kelionę, tuomet dėl kelionės atšaukimo išlaidų kompensavimo turite kreiptis tiesiogiai į kelionės draudimo bendrovę (ne į TravelTrex) ir nurodyti draudimo numerį. Draudimo numeris yra toks pat kaip ir kelionės patvirtinimo numeris.
Draudimo bendrovės kontaktinius duomenis rasite draudimo sutartyje. Draudimo bendrovė nurodys, kokius dokumentus turite pateikti (pvz., kelionės atšaukimo sąskaitą, medicininę pažymą). Atminkite, kad apie žalos atvejį reikia pranešti nedelsiant. Visą svarbią informaciją, reikalingą sklandžiam kelionės atšaukimo ar nutraukimo tvarkymui, rasite draudimo sutartyje. Jei esate apsidraudę kelionės draudimu, su savimi į atostogas turėtumėte pasiimti visus reikiamus dokumentus.
8. Rekomenduok draugui
- Kas slypi už SnowTrex rekomendacijos draugui? Turėjote puikias slidinėjimo atostogas su SnowTrex? Tada pasidalykite savo džiaugsmu ir gaukite dvigubą naudą.
Nes už kiekvieną sėkmingą rekomendaciją SnowTrex jums atsidėkoja didele nuolaida kitoms slidinėjimo atostogoms.
Jūsų rekomenduoti draugai automatiškai gaus 60 € nuolaidą pirmajam užsakymui. - Kokį privalumą aš turėsiu, jeigu rekomenduosiu kitus klientus? Už kiekvieną sėkmingą rekomendaciją gausite 5 % nuolaidos kuponą nuo savo draugų atostogų kainos, kurį galėsite panaudoti kitam slidinėjimo atostogų užsakymui. Nuolaidos kuponas bus išsiųstas el. paštu po to, kai jūsų draugų kelionė baigsis.
Pavyzdys: jei rekomenduoto naujo kliento kelionės vertė yra 2000 EUR, tuomet rekomenduotojas, t. y. jūs, gausite 100 EUR vertės kuponą kitai kelionei su SnowTrex.
Taigi, kuo daugiau draugų rekomenduosite, tuo pigesnės ar net nemokamos bus jūsų kitos žiemos atostogos! - Kas gali ką rekomenduoti? Ir kaip tai veikia? Sąlyga – tas, kuris rekomenduoja, turi būti SnowTrex klientas.
Rekomenduoti galima visiems, kurie dar nėra SnowTrex klientai.
Mūsų informacijos svetainėje rekomendacija draugui rasite detalę informaciją, kaip vyksta rekomendacija draugui.
Per sezoną galima pasiūlyti ne daugiau kaip 8 draugus. Jei bus pasiūlyta daugiau draugų, mes, žinoma, džiaugsimės. Tačiau tuomet dėl reikia turėti verslo liudijimą. - Kada ir kaip yra atsiunčiamas kuponas? Kai pasibaigs rekomenduoto draugo kelionė, tas, kuris rekomendavo, automatiškai gaus nuolaidų kuponą elektroniniu paštu su tam tikru kupono kodu.
Jeigu įtikinsite daugiau nei vieną draugą, kupono vertė kiekvieną kartą vis didės iki tol, kol rekomenduojantysis jį panaudos užsisakydamas savo kitą kelionę su SnowTrex. - Kur ir kaip galima panaudoti kuponą? Kuponą galite panaudoti užsisakydami internetu savo kitą kelionę SnowTrex svetainėje. Norėdami tai padaryti įveskite savo kupono kodą užsakymo proceso metu į tam skirtą laukelį ir kelionės kaina bus automatiškai sumažinta atitinkama suma.
Jeigu kupono vertė yra didesnė nei kelionės kaina, kelionė Jums visiškai nieko nekainuos.
Atkreipkite dėmesį į tai, kad šio kupono negalima kombinuoti su kitomis nuolaidomis ar kitais kuponais. Taip pat šio kupono negalima panaudoti tada, kai jau užsisakėte kelionę. Kitas sąlygas galite rasti kupone. - Kiek laiko galioja kuponas? Kuponas galioja tam sezonui, kurio metu keliauja naujai įtikintas klientas ir viso kito sezono metu.
- Kur galiu pažiūrėti savo kupono vertę? Kur galiu matyti, kiek draugų jau įtikinau? Kiekvieną kartą, kai baigsis rekomenduoto žmogaus kelionė, rekomenduojantysis automatiškai gaus elektroninį laišką su kuponu ir aktualia kupono verte.
Jei rekomenduojamas daugiau nei vienas draugas, esama kupono vertė bus didinama tol, kol rekomenduojantis draugas išpirks kuponą kitam užsakymui su SnowTrex. - Kur galiu gauti draugo rekomendacijos nuorodą? Mūsų informaciniame puslapyje apie rekomendaciją draugui apačioje rasite laukelį. Įveskite ten savo elektroninio pašto adresą ir mes tuoj pat atsiųsime Jums Jūsų asmeninę rekomendacijos nuorodą.
- Draugas pamiršo paspausti ant rekomendacinės nuorodos prieš užsisakydamas savo kelionę. Ar galima net ir vėliau užsakymą priskirti man? Ne, deja, tai neįmanoma.
Rekomenduotas naujas klientas turi būtinai apsilankyti mūsų svetainėje pirmiausiai paspaudęs ant rekomendacinės nuorodos. www.snowtrex.de tam, kad kelionė būtų automatikšai priskiriama rekomenduojančiajam.
9. Bendrieji klausimai
- Ką reiškia Best-Price-Garantija? Jeigu rasite vieną iš mūsų siūlomų kelionių su tokiu pačiu kambarių/vietų skaičiumi ir įskaičiuotomis paslaugomis pas kitą kelionių organizatorių pigiau, atsiųskite mums el. paštu šį rastą pasiūlymą vėliausiai tą dieną, kai užsisakėte kelionę, šiuo adresu bestprice-lt@snowtrex.com ir mes Jums garantuojame 10 € pigesnę bendrą kelionės kainą. Šis pasiūlymas negalioja, jeigu norėsite vėliau atlikti kelionės užsakymo pakeitimus taip pat negalima kombinuoti su nuolaidų kopunu.
Mes esame tikri: Geresnio kainos ir kokybės santykio jūs nerasite! - Ką reiškia Sniego Garantija? Jeigu likus penkioms dienoms iki kelionės pradžios (atvykimo dienos) daugelis slidinėjimo zonų, įskaičiuotų į Jūsų užsisakytą skipass yra uždarytos dėl sniego stygiaus (taikoma slidinėjimo zonoms, kurių aukščiausias taškas yra ne žemiau nei 1900 m aukštyje), galite nemokamai užsisakyti kitą slidinėjimo kelionę tuo pačiu laikotarpiu (galioja naujos kelionės aktualios dienos kaina, Last-Minute ir kt. pasiūlymų nuolaidos netaikomos, galioja atvykimui nuo sausio 1 d. iki kovo 15 d., jeigu yra laisvų vietų).
Norėdami pasinaudoti šia garantija, likus penkioms dienoms iki kelionės pradžios/atvykimo, kreipkitės į mus (pavyzdžiui, pirmadienį, jeigu atvykimo diena yra šeštadienis) šiuo elektroninio pašto adresu sniegogarantija-lt@snowtrex.com. - Kas yra apgyvendinimo įstaigos, kurios vadinasi „Frühstückspensionen/ Pensionai/ Apartamentuai/ Gasthof plius vietovės pavadinimas“ ? Jeigu išsirinkta apgyvendinimo įstaiga neturi jokio specialaus pensiono pavadinimo, tačiau vadinasi „Frühstückspensionen/ Pensionai/ Apartamentai/ Gasthof + vietovės pavadinimas“, kuriame pensione Jūs apsigyvensite paprastai sužinosite iš turizmo asociacijos atvykę į vietą. Mūsų „Frühstückspensionen“ yra parinkti pensionai vietovės zonoje, kuri siūlo apgyvendinimą su pusryčiais ir jaukius kambarius su vonia arba dušu/WC. Negalime garantuoti, kad šiuo atveju grupės bus apgyvendinamos tose pačiose apgyvendinimo įstaigose.
- Ką reiškia „Speciali kaina“ prirašyta prie kambario ar apgyvendinimo įstaigos pavadinimo? Kai kurias apgyvendinimo įstaigas / kambarius galima apžvalgoje rasti po du kartus: vieną su užrašu „Speciali kaina“ ir vieną be užrašo. Jeigu kambarių aprašymas yra identiškas, reiškia, kad mes galime Jums juos pasiūlyti labai pigiai. Apgyvendinimo įstaigų, prie kurių yra užrašas „Speciali kaina“, kokybė yra tokia pati kaip ir įtaigų be užrašo. Todėl, jeigu rasite apgyvendinimo įstaigas ir kambarius, kurie yra du kartus įvardinti sąraše, rekomenduojama pirmiausia patikrinti, ar yra laisvų vietų apgyvendinimo įstaigose, kurioms taikoma speciali kaina. Informacija apie apgyvendinimo paiešką čia.
- Ką reiškia sutrumpinimai SC, BB, HB, FB, AI, Dušas/WC, vonia/WC? SC = be maitinimo
BB = nakvynė su pusryčiais
HB = nakvynė su half-board maitinimu (pusryčiai + vakarienė)
FB = nakvynė su pilnu maitinimu (pusryčiai + pietūs ir vakarienė)
AI = viskas įskaičiuota (tikslias paslaugas: žiūrėti apgyvendinimo aprašyme)
Dušas/WC = Kambaryje yra vonios kambarys su dušu ir WC
Vonia/WC = Kambaryje yra vonios kambarys su vonia ir WC - Ką reiškia Crazy Booking Night? Mūsų Crazy Booking Night Jums suteikia galimybę per nurodytą laiko tarpą užsisakyti keliones su didele nuolaida. Kainos visada galioja tam tikram kelionės laikotarpiui, pvz., prieš sezoną arba po sezono, arba tam tikrom kelionės kryptims, ir Crazy Booking Night metu jau yra pritaikytos.
Užsisakyti keliones per Crazy Booking Night galima iki tol, kol jos neišpirktos. Mūsų Best-Price-Garantija galioja ir pasiūlymams su nuolaida.
Norėdami visada laiku gauti informaciją apie Crazy Booking Night ir jos temą, užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį čia. Savaime suprantama, Jūs būsite apie tai informuojami ir mūsų socialiniuose tinkluose.